To pierwszy i najważniejszy etap. Przed rejestracją zapoznaj się z naszą ofertą edukacyjną i warunkami rekrutacji. Wybierz kierunek, który najbardziej Cię interesuje.
Rejestracja odbywa się wyłącznie online – wypełnij formularz na stronie:
👉 https://medyczny.edu.pl/formularz-rekrutacyjny-um/
Wpisz wszystkie wymagane dane, wybierz kierunek i tryb studiów. Po rejestracji otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zgłoszenia.
Opłata rekrutacyjna wynosi 100 zł i jest płatna przy składaniu zgłoszenia.
Możesz zapłacić:
– online przez system PayU (automatycznie po wypełnieniu formularza),
– przelewem tradycyjnym na konto:
Młodzieżowy Uniwersytet Medyczny
39 1050 1025 1000 0090 8460 8786
Tytuł przelewu: Imię i nazwisko kandydata, opłata rekrutacyjna
📌 Opłata jest bezzwrotna niezależnie od wyniku rekrutacji, z wyjątkiem sytuacji, gdy kierunek nie zostanie uruchomiony.
Na adres e.mail: rekrutacja@medyczny.edu.pl
List motywacyjny (maks. 1500 znaków)
Deklaracja średniej ocen z ostatniego roku szkolnego
(Fakultatywnie)Rekomendacja nauczyciela/ dyrektora szkoły
Wyniki zostaną ogłoszone dnia 14 lipca 2025 r o godzinie 12.00 na stronie internetowej oraz przesłane mailowo/i SMS. Kandydaci zakwalifikowani mają czas do 18 lipca 2025 na potwierdzenie udziału i wniesienie opłaty wpisowej. Po tym terminie rozpocznie się rekrutacja z listy rezerwowej (od 19 lipca 2025).
Opłata wpisowa wynosi 400 zł i jest płatna po ogłoszeniu wyników rekrutacji, w terminie potwierdzenia udziału (do 18 lipca 2025).
– Wpisowe stanowi potwierdzenie rezerwacji miejsca.
– Opłata nie podlega zwrotowi i nie wlicza się w czesne.
Dane do przelewu:
Młodzieżowy Uniwersytet Medyczny
39 1050 1025 1000 0090 8460 8786
Tytuł przelewu: Imię i nazwisko kandydata, wpisowe + nazwa kierunku
Po opłaceniu wpisowego należy uiścić czesne w wybranym wariancie:
📌 Indywidualny numer konta do opłaty czesnego znajdziesz w Wirtualnym Dziekanacie (zakładka DANE OSOBOWE).
Przed rozpoczęciem zajęć otrzymasz dostęp do platformy DVI – Dziekanat Wirtualna Integracja.
Znajdziesz tam:
Dane logowania zostaną przesłane na Twój e-mail najpóźniej kilka dni przed startem roku akademickiego.
§1. Postanowienia ogólne
§2. Opłaty rekrutacyjne i organizacyjne
– rachunek bankowy ING Bank Ślaski 39 1050 1025 1000 0090 8460 8786
– lub elektronicznie
§3. Ścieżki rekrutacji
Wymagane elementy:
§4. Kryteria punktowe
Maksymalna liczba punktów: 30 (Medyczny Premium) / 30 (Lekarski Premium)
Kryterium | Medyczny Premium | Lekarski Premium |
List motywacyjny | do 10 pkt | do 10 pkt |
Średnia ocen (wg skali) | do 10 pkt | do 10 pkt |
Aktywność dodatkowa | do 5 pkt | do 5 pkt |
Rekomendacja nauczyciela dyrektora szkoły (fakultatywnie) | do 5 pkt | do 5 pkt |
Skala punktowa za średnią ocen:
Średnia ocen | Punkty |
5,50 – 6,00 | 10 |
5,20 – 5,49 | 9 |
4,90 – 5,19 | 8 |
4,60 – 4,89 | 7 |
4,30 – 4,59 | 6 |
4,00 – 4,29 | 5 |
3,70 – 3,99 | 4 |
3,40 – 3,69 | 3 |
3,00 – 3,39 | 2 |
poniżej 3,00 | 1 |
Średnią ocen kandydat wpisuje deklaratywnie. MUM zastrzega sobie prawo do poproszenia o potwierdzenie.
Kryteria oceny aktywności dodatkowej
Aktywność dodatkowa to wszelkie działania ucznia wykraczające poza obowiązkowy program szkolny, które świadczą o jego zainteresowaniach, zaangażowaniu i potencjale rozwojowym.
Rodzaj aktywności | Punkty |
Aktywne uczestnictwo w ogólnopolskim konkursie lub projekcie (osoby które brały udział ale nie są laureatami lub finalistami) | 5 pkt |
Udział w projektach szkolnych + koła naukowe, wolontariat | 4 pkt |
Jeden konkurs lub aktywność lokalna / sporadyczny wolontariat | 3 pkt |
Deklarowane zainteresowanie + jedno zaświadczenie | 2 pkt |
Brak udokumentowanej aktywności dodatkowej | 0–1 pkt |
Ocena przyznawana jest na podstawie informacji zawartych w formularzu rekrutacyjnym oraz dołączonych materiałów (MUM zastrzega sobie prawo do poproszenia o potwierdzenie. np. dyplomy, zaświadczenia opisu działań).
§5. Wyniki i lista rezerwowa
§6. Postanowienia końcowe